Ukoliko smatrate da ste kao kupac nekog proizvoda ili neke usluge oštećeni možete se obratiti novootvorenom Savetodavnom centru Udruženja za zaštitu potrošača.
Kupili smo muzicku liniju ( 29/05/2022) ali u prodavnici NISU IMALI KESU da stave proizvod vec su nam od selotejpa napravili rucicu da mozemo da nosimo. Sram da vas bude koliko nemate postovanja za kupce.
Tehnomanija nikad vise. Kupila sam ves masinu Gorenje. Isporucena sva ostecena i nije u funkciji. U tehnomaniji nece ni da cuju za reklamaciju. Za mene su oni jedni obicni hohstapleri, prevaranti
U februaru sam kupila patike na kojima se djon izduvao posle par puta nosenja..reklamacija je odbijena...zbog situacije sa koronom nisam mogla da odem po patike pa sam juce otisla..zaposleni kazu da su patike razduzene pa mi nije jasno da nesto sto je moje i sto je placeno razduze a da me pre toga ne obaveste ili pitaju da posalju...pa me zanima sta mogu da uradim posto je ovo sta ljudi rade bezobrazluk a pritom patike su placene preko dvadeset hiljada...Hvala unapred
Kupila sam jaknu preko interneta,kurirska služba mi je donela,bez fiskalnog rc i garancije.Jakna mi nije odgovarala te sam kontaktirala firmu i rekla da ću jaknu vratiti ,i vratila sam a novac nisam dobila nazad.Fira je :BOSS by Ana Jakna je skupa,te kako sam ja penzioner,zahtevam da mi pomognete kako bih novac dobila nazad.Oni nisu napisali br.tel.pa sam kontaktirala putem por.Molim vasu pomoć,Ja nemam da platim sinovca da platim struju i ostale režije.
kupio sam masinu za sudove 19 2 platijo kesom.dostavili 27.2, po savetu trgovca pogledaj pri dostavi da nema vanjskog ostecenja,to ucinjeno,,pri ugradnji kad se otvorila uocena ostecenja na vratima iznutra kao i udubljenja na bocnoj strani gde vrata dihtuju..istog dana reklamaciju podneo kod trgovca u TEHNOMANIJI..odgovor je bio da se obratim centru reklamacije..nakon nekoliko mojih poziva sta se desava s mojom reklamacijom danas 19 3, na mob,je saopsteno da se reklamacija odbija..sramota pa vidimo se na sudu ,,bruka gspode TEHNOMANIJE....
Večeras, 08.11. 2018. godine oko 18.00 časova hteo sam u Lidlu kupiti narandže. Na mestu prodaje je postavljena vaga na kojoj poneki kupac kontroliše težinu robe kojui namerava kupiti. Tako sam uradio i ja, izmerio sam težinu, zapamtio sam je i na blagajni gde se prilikom plaćanja meri i težina, pojavio se veći iznos za oko 100 grama, što cca 5% više od težine koju sam ja izmerio. Pozvao sam rukovodioca. Mlada devojka, koja je bez tenzija mene pokušavala ubediti da je to samo kontrolna vaga i da ona služi kupcima samo kao orjentacija. Obzirom da poznajem metrološke obaveze za merne istrumente, nisam prihvatio njeno paušalno objašnjenje. Dalje je pokušavala da me ubedi kako i oni imaju ta saznanja o neskladu i da su preduzeli mere da se to otkloni. Zatražio sam da steknem uvid na taj pisani trag o neskladu i preduzetim merama, na to mi je odgovorila, da je to poslovna tajna i da mi to ne može pokazati. Shvatio sam da je svaka daljnja priča samo gubljenje vremena. Napomenuću da mi se isto desilo na jučerašnji dan kad sam kupovao banane. Rekao sam blagajnici da ću razliku od 8 dinara platiti ( na 1,2 kg) ali da će to biti poslednji put i da ću ubuduće koristiti druge načine da se uspostavi pravda. Sve ovo sam procenio kao sračunatu obmanu kupac, zbog čega i protestujem. Ovo je početak, na kome se neću zaustaviti. Iskoristiću sve mogućnosti, institucije i medije da raskrinkam prevarante i manipulatore. Nadam se da ćete mi vi u ovome pomoći i izvestiti o preduzetim merama.
Kupio sam u Tehnomaniji (aviv park Pančevo) Braun Multiquick 5 ručni blender. Po dolasku kući sam primetio da ne radi kako treba. Pošto mi treba do radnje više od pola sata automobilom, a zbog posla nisam mogao ranije, tek sam za dva dana otišao da “zamenim” proizvod. Naravno, prvo sam zvao call centar. Nedelja je pa ne radi a ja sutra idem na godišnji sa bebom od 6 meseci kojoj je naravno prepotreban ručni blender za pravljenje kašica. Zovem radnju 100 puta niko se ne javlja. Upalim auto odem tamo, kažem za problem, neće ni da čuju. Kažu moram da to ostavim ovde. Reku ok, ali dajte mi nešto da mogu da odem na godišnji odmor sa malom bebom. Prodavci su me otkačili bez pardona, ja ne znam šta da radim. Već razmišljam da se obratim sektoru za zaštitu potrošača ili direktno braunu u nemačku da pišem??
Koristila sam usluge Telenora čiji sam redovan korisnik. Naime, radi se o usluzi aktivacije roming paketa . Greškom sam više puta ukucala broj za aktivaciju paketa. Dve aktivacije su uspešno obavljene i stigao mi je račun za istu uslugu (istih sedam dana korišćenja rominga sa razlikom od dva minuta završetka trajanja paketa) naplaćen dva puta. Nakon povratka u svoju državu, podnosim žalbu koja mi je odbijena uz objašnjenje da je sa njihove strane sve urađeno korektno i da nije bilo propusta. S obzirom na to da se jasno vidi da je u pitanju isto vreme koje mi je naplaćeno dva puta, jasno je da se Telenor ogrešio o prava potrošača. Platila sam račun kako me ne bi teretili za kamatu jer je očigledno da je važan samo novac, a potrošač je nebitan. Kao potvrdu čuvam i svoju žalbu i odgovor Telenora. Jasno mi je da moje pismo neće mnogo nekoga dotaći, ali bar će neko od potrošača imati na umu da je bolje izbegavati dodatne usluge Telenora kada je roming u pitanju.
Katarina Ivanić
Neprijatno sam bio iznenadjen kada sam na NISovoj pumpi sipajuci gorivo 25l, i vise, mogucnost da izvucem nagradu. Izvukao sam nagradu 3 din popusta po litri goriva. Medjutim kada sam hteo da je iskoristim oni su mi rekli da je ne mogu iskoristiti ako ujedno koristim i njihovu karticu lojaliti. Karticu lojaliti koristim vise od 2 godine znaci da nagradna igra ima skrivena ogranicenja.
Pisem ovo jer nisu mi bitne pare to je 75 dinara ali jeste taj sibicarski stav kompanije koju su prvo za male pare oteli od nas gradjana a onda nam prodaji najskuplje gorivo.
Svest potrosaca malo su se zaigrali i da je vreme da budu i drustveno odgovorna ali i postena bez smicalica i akcija koje zbunjuju (varaju i koriste trikove)
Danas kupim lekove za 1467din u apoteci na Limanskoj pijaci lek magnezijum+ cena je na popustu 320din i velika reklama da je sredom popust kada sam dosao kuci vidim da je naplacen 460din pa se vratim i pitam i odgovor je da je akcija prosla tako da se pazite i dva puta pitajte ja sam jedanput pitao
Za vreme ledenog talasa u našoj zdragi je prvi put bilo grejanje korektno... čim je svanulo sunce i temperatura se popela iznad - 5 grejanje je redukovano. Račun za struju ukazuje da je potrošnja električne energije u istom periodu lane bila veća jer smo se dogrevali strujom... Šta činiti?
Interesuje me kada će biti otvoren centar za žalbe na bahate i nekulturne potrošače ? Danas lako možete ostati bez posla ,zbog neke isfrustrirane gospode, koji ne smatraju da su i trgovci ljudska bića...
Saveti ovog Centra se svode na ono "snađite se sami!?"!
Goran Papović i dalje traži novce od velikih privatnih firmi, JP-a i JKP-a za svoje akcije, pa ako ih ne dobije onda iste proziva u medijima ...i tako iz godine u godinu.
U uređenim državama takvi mešetari nisu na slobodi!
U našem slučaju moglo bi da se kaže "tresla se gora, rodio se miš!".
Nikog nije briga za običnog (prevarenog) potrošača?
To je Srbija...
Da li se ovaj zakon o zaštiti potrošača odnosi i na kupovinu proizvoda na pijacama? Koliko smo tu zaštićeni? Ko nam garantuje da li je ispoštovana karenca kada nam se prodaje prskano voće i povrće? I ko nam garantuje da li je pregledano meso od koga su pravljeni suhomesnati proizvodi koji se prodaju po tezgama?
Ja sam pre nekih mesec dana zvao beogradski centar za zastitu potrosaca da prijavim povredu zakona i iznenadio se koliko ima nesposobnih ljudi (kao sam se iznenadio).
Pravnica (po glasu bi rekao da je mlada) nije videla u cemu je problem jer nikad nije ni procitala Zakon o zastiti potrosaca koji po duzini ne lici bas na rat i mir. Ima desetak strana i prilicno jasno je napisan (govorim o starom zakonu). Ja sam morao da joj skrenem paznju koji clan da procita. Problem je bio da kurirske sluzbe imaju neke svoje usluge carinjenja koje ne postoje u njihovom cenovniku (pardon, nemaju cenovnik),a papreno su skupe (oko 4000 din , a carine vam robu u vrednosti preko 20 evra). Ako jednom samo procitate zakon, bice vam jasno o kakvom prekrsaju se radi.
Poenta price: Zaposleni u centru za zastitu potrosaca, molim vas procitajte zakon da bi nekog mogli da savetujete.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Otvoren centar za žalbe potrošača
Novi Sad
•30.11.2010.
•16:10 > 07:41
Komentari 19
Snezana
Vesna
Bojana
Fema
Nenad
lkj
Vlado
Ratko
ketika
Katarina Ivanić
Milos
Pisem ovo jer nisu mi bitne pare to je 75 dinara ali jeste taj sibicarski stav kompanije koju su prvo za male pare oteli od nas gradjana a onda nam prodaji najskuplje gorivo.
Svest potrosaca malo su se zaigrali i da je vreme da budu i drustveno odgovorna ali i postena bez smicalica i akcija koje zbunjuju (varaju i koriste trikove)
Milos
Goran
MIRA
mladen
Adice
Nemanja
Goran Papović i dalje traži novce od velikih privatnih firmi, JP-a i JKP-a za svoje akcije, pa ako ih ne dobije onda iste proziva u medijima ...i tako iz godine u godinu.
U uređenim državama takvi mešetari nisu na slobodi!
U našem slučaju moglo bi da se kaže "tresla se gora, rodio se miš!".
Nikog nije briga za običnog (prevarenog) potrošača?
To je Srbija...
Sosa
Aleksandar
Pravnica (po glasu bi rekao da je mlada) nije videla u cemu je problem jer nikad nije ni procitala Zakon o zastiti potrosaca koji po duzini ne lici bas na rat i mir. Ima desetak strana i prilicno jasno je napisan (govorim o starom zakonu). Ja sam morao da joj skrenem paznju koji clan da procita. Problem je bio da kurirske sluzbe imaju neke svoje usluge carinjenja koje ne postoje u njihovom cenovniku (pardon, nemaju cenovnik),a papreno su skupe (oko 4000 din , a carine vam robu u vrednosti preko 20 evra). Ako jednom samo procitate zakon, bice vam jasno o kakvom prekrsaju se radi.
Poenta price: Zaposleni u centru za zastitu potrosaca, molim vas procitajte zakon da bi nekog mogli da savetujete.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H